Doom 3 Resurrection of Evil

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Zo Jun 18 14:12:34 UTC 2006

Op Sat, 17 Jun 2006 11:58:16 +0200
schreef "Maikel Steneker" <maikel.steneker op gmail.com>:

> Hallo allemaal,
>
> Ik wil even laten weten dat Doom 3 Resurrection of Evil (de
> uitbreidingsset van Doom 3) uitstekend werkt in Linux, en in mijn
> geval zelfs beter dan in Windows!
>
> Installatie is heel simpel: kopieer gewoon de d3xp map van de cdrom
> naar je doom 3 installatiemap. Het spel zal je vragen naar een
> serienummer, en je kunt het spel spelen!
>
> --
> Maikel Steneker

Hmmm, misschien moet ik de uitbreiding dan maar eens gaan kopen
binnenkort. Ik heb het originele doom3 hier helemaal grijsgespeeld,
maar (nog) niet besloten om Resurrection te kopen.

Ik moet zeggen dat ID altijd een zeer goede ondersteuning van Linux
heeft gehad. Het zijn helden!

Groetjes,
Vincent