backup

FD-Computers info op fd-computers.be
Vr Jun 16 08:54:03 UTC 2006

Mark Van den Borre schreef:

> Remote backup is geen oplossing?
>
> Mark
Nee om twee redenen niet:

- andere pc's liggen niet altijd aan

- Remote backup is geen goede vorm van backup :
Als je een bliksem inslag krijgt dan is de mogelijkheid dat alle pc's
defect zijn, alsook de remote pc.
Ook als het huis afbrand ben alles kwijt, ik weet het dit komt zelden
voor, maar je moet zo denken: als je dit installeerd voor een bedrijf en
hun bedrijf brand af. Ze hebben dan al genoeg misserie zonder dat ze dan
nog heel hun klantenbestand en facturen enz. kwijt zijn. Zo'n backup op
dvd kan gerust in de kluis leggen.

Remote backup via ftp is ook geen oplossing daar de bestanden te groot
zijn en dus de bandbreedte niet groot genoeg is.

In windows zet ik er altijd backupmaker op van ascomp.

http://www.ascomp.net/index.php?php=prog&prog=backupmaker.en

Dit programmatje werkt uitstekend voor die doeleinden, daarom zou linux dit ook moeten hebben.

Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linux-computers.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.