php5/mysql probleem

FD-Computers info op fd-computers.be
Vr Jun 9 10:39:12 UTC 2006

Herman Bos schreef:

> Hoe heb je apache2 met PHP5 geinstalleerd?
> heb je de apache2 php5 module ook geinstalleerd?
>
> Ja hoor
ik had volgende gedaan :

sudo apt-get install apache2 php5 mysql-client-5.0 mysql-server-5.0 phpmyadmin libapache2-mod-php5 libapache2-mod-auth-mysql php5-mysql

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linux-computers.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.