[Ubuntu-be] Linuxworld Utrecht op 11 & 12 oktober 2006

Alex de Haan alex op softwareconsulent.nl
Do Jun 8 19:57:02 UTC 2006

Hoi,

Als het goed is komt er weer een opensource palvioen met meerdere Linux mensen zoals KDE en anderen,
vorig jaar stonden o.a. Holland Open, KDE, ISOC, gebruiksgroep NLLGG in het palvioen. Naar mijn idee
regelt Fabrice Mous dit, misschien met hem even contacten?

Groet,

Alex de Haan
Stichting SoftwareConsulent.nl