wegschrijven naar cdrom

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Jun 6 12:05:30 UTC 2006

On Tue, 06 Jun 2006, adrien wrote:

> Wie weet was 'ik' dat wel, omdat ik *hier* ook zoiets geschreven heb.
> Het probleem is echter dat je dan de sessie vd cd/dvd-werkplaats actief
> moet kunnen houden. Maar zelfs dan kan je niet rechtstreeks inpakken en
> laten wegschrijven. Geprobeerd.

Je zou een bug kunnen inschieten op Launchpad.net (op nautilus-cd-burner dus
ofzo) dat je 'DirectCD'-achtige functionaliteit zou willen hebben. Dan
kunnen de developers zien dat mensen dat willen, en is de kans groter dat er
iets gebeurt dan als je hier alleen maar je ongenoegen blijft uiten :)