Geen kwaliteitscontrole in Rosetta?

Matthijs tijsco op gmail.com
Di Jun 6 06:26:22 UTC 2006

Hoi allemaal,

Robert Spanjaard schreef:

> Ehm, nooit? Kijk eens op ubuntulinux.nl... :-P

Het is in het Nederlands niet gebruikelijk om alle woorden met
hoofdletters te schrijven zoals Engelsen dat doen. In het Nederlands is
alleen het eerste woord met een hoofdletter. En dat is een regel. Ook
wel zo makkelijk lijkt me.

groet,

Matthijs

(die beroepsmatig wel eens wat redigeert en vertaalt)