19" Medion monitor (CRT, uit 2002)

Frouws, Ir. M.J. (Meindert) m.j.frouws op hccnet.nl
Za Jun 3 12:24:32 UTC 2006

L.S.

Mijn 4 jaar oude monitor wordt niet meer herkend door Ubuntu Dapper Drake.

Dit ligt aan de monitor die meer kuren vertoont.

Nu heb ik het een en ander kunnen oplossen door wat aanpassingen te maken in
de file /etc/X11/xorg.conf

Mijn vraag is nu: Zou iemand die dezelfde monitor (MD 1798 OA) heeft en geen
problemen heeft met het instellen van de resolutie, mij een kopie kunnen
sturen van zijn file /etc/X11/xorg.conf?

Dan kan ik mijn aanpassingen vergelijken met wat er eigenlijk had moeten
staaan.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten,

Meindert Frouws

Ir. M.J. (Meindert) Frouws,

Beelstraat 26,

8015 BE  Zwolle.

Tel.: +31-(0)38-465 54 53

Ir. M.J. (Meindert) Frouws,

Beelstraat 26,

8015 BE  Zwolle.

Tel.: +31-(0)38-465 54 53

E-mail:  <mailto:m.j.frouws op meindertfrouws.nl> m.j.frouws op meindertfrouws.nl

Website: http://www.meindertfrouws.nl