Dapper: (te) kleine opstart en shutdown tekst

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Za Jun 3 11:13:44 UTC 2006

Op za, 03-06-2006 te 11:31 +0200, schreef Alexander Volovics:

> Maar wel vreemd is dan dat dit niet voorkwam bij Hoary

Toen gebruikte usplash nog 640x480 als resolutie.

> en diverse Red Hat en Fedora Core versies die ik er ook op gedraaid heb.

Die gebruiken geen usplash maar hun eigen grafische opstartscherm.

> Als ik niet aan het fantaseren ben dan meen ik me te herinneren
> dat dit verkleind weergeven van het usplash scherm plotseling opdook
> bij sommige mensen (of bij updates van breezy of bij een 'flight' van
> breezy of dapper). Zal eens in de archieven gaan neuzen.

Dat zal gebeurd zijn bij de overstap van 640x480 naar 640x400.

Ik vermoed dat je scherm het beeld enkel oprekt naar de eigen resolutie
van het scherm als de pixelverhouding overeenkomt, of zoiets...

--
Jan Claeys