nl forum
Arie de Jonge
arie.de.jonge op gmail.com
Vr Jun 2 08:24:56 UTC 2006
sind gisteravond ligt het ubuntu nl forum eruit, is hier iets van bekend?
hieronder de melding van firefox
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op forum.ubuntu-nl.org doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of
overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst