nl forum

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Vr Jun 2 08:24:56 UTC 2006


sind gisteravond ligt het ubuntu nl forum eruit, is hier iets van bekend?

hieronder de melding van firefox

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

     

     
     
     

     
       
       

         

De server op forum.ubuntu-nl.org doet er te lang over om te antwoorden.

       


       
       


    *   Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of 
overbelast. Probeer over
          enkele ogenblikken opnieuw.

    *   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt 
laden.

    *   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

-- 
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst