vmware zelf te fixen?

Paul van der Vlis paul op vandervlis.nl
Vr Jul 28 12:33:43 UTC 2006

Jan Claeys schreef:

> Als je even goed kijkt zie je links onderaan dat de "Creator" en
> "Maintainer" van dit project de launchpad-gebruiker "VMware Build Team"
> is, en als je even doorklikt (en ingelogd bent) zie je dat die gebruiker
> een @vmware.com e-mail adres heeft...   ;-)

Je hebt gelijk. Nadat je inlogt kun je dat zien.

Rare zaak, want VMware ondersteund Dapper officieel niet volgens hun
website. Verder lijkt het me ook sterk dat de mensen bij VMware via IRC
te bereiken zouden zijn, zoals deze pagina zegt.

BGertzfield ken ik als Ben Gertzfield, een Debian developper. Kbrd is
ook een bekende in de Debian wereld. Mijn indruk is dat hier iets niet
klopt, maar uiteraard, het kan zijn dat ze toevallig ook bij VMware werken.

Maar mocht het zo zijn dat VMware de kernel-modules verzorgt, dan doen
ze dat blijkbaar niet erg goed/snel. Misschien beter dat het
security-team van Ubuntu dat overneemt?

Het feit dat Ubuntu zorgt voor kernel-modules bij security-updates is
overigens een reden voor mijn enthousiasme voor Ubuntu. Maar blijkbaar
niet terecht. Na een security-update komen mijn klanten nu in de problemen.

Groet,
Paul.