Secure file transfer van Ubuntu Linux naar Windows

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Jul 24 21:09:01 UTC 2006

On ma, 2006-07-24 at 16:04 +0200, Sebastian Broekhoven wrote:
> Ik ben op zoek naar een veilige, gecontrolleerde mannier om bestanden
> over het internet vanuit een Linux machine naar een Windows machine te
> versturen.
>
> Zijn hier handige tools voor?
>
> Na het versturen wil ik ook het liefst nog controlleren of ze goed
> zijn aangekomen. Ook moet er een mannier zijn om het versturen te
> onderbregen en te herstarten.
>
> Iets bittorrent-a-like ofzo. De linux servers zou de status bij moeten
> houden.

Het hangt er ook wel van af welke computer de overdracht moet starten
natuurlijk.

Maar in feite bestaan bijna alle linux commandline tools ook voor
Windows (via mingw & gnuwin32 en/of via cygwin en/of nog andere
projecten).

--
Jan Claeys