Secure file transfer van Ubuntu Linux naar Windows

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Ma Jul 24 19:05:51 UTC 2006

Op ma, 24-07-2006 te 20:26 +0200, schreef Martijn van de Streek:
> rsync' voor de veel te gedetailleerde handleiding ;)), of gewoon via
> SSH/SCP met het programma WinSCP in windows.

Ben misschien niet mee, maar kan Nautilus dat dan niet?
Ik werk nu ook met WinSCP (in VMware), maar als het lukt een alternatief
te vinden voor het (Windows) Notetab Pro, en nog wat dingetjes, is het
mijn idee Nautilus te gebruiken om files te verzenden, en zo ooit eens
windows achter mij te laten.
--
adrien