GRUB "opkuisen"

Ben Harink bharink op hccnet.nl
Zo Jul 23 23:16:15 UTC 2006

Bedankt voor de goede adviezen, Amadee, Arie en Ron.
Ik heb simpelweg via synaptic de oude kernelimages verwijderd. Wel moest
ik daarna in /menu.lst mijn default opstartregel veranderen om de
computer met Windows als first-boot te laten opstarten, zulks om mijn
vrouw niet hoorndol te maken. Voor haar is de computer altijd Windows en
alles moet werken zoals het altijd gewerkt heeft. Mijn
experimenteerdrang  (soms lijkt het haar om begrijpelijke redenen
vernietigingsdrang)  is haar vreemd. Voor het overige geen kwaad
woord....
Groet van
Ben