Dual monitor

Adrian Buyssens abhowitzer op gmail.com
Vr Jul 21 09:15:47 UTC 2006


On Fri, 2006-07-21 at 21:39 +0200, Ronald Delvax wrote:
> Hey...
> 
> Ik ben een volkomen nieuweling met Ubuntu (zelfs met Linux...)
> Is het mogelijk om twee monitors aan te sturen met Ubuntu?
> Zo ja, hoe stel ik dat in?
> 
> En kan dit ook als ik met de live CD opstart?
> 
> Grtz, Ronald
> 
> 
> 
Ik geloof dat je daarvoor cinerama hebt..(Zie die naam altijd in een
xorg.conf staan bij dual-monitor stellingen)
Weet er zelf niet echt iets van, alleen die naam komt me in het hoofd.






Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst