64-bit kubuntu

Bart bratdaking op gmail.com
Vr Jul 21 18:37:50 UTC 2006

Als ik het goed begrijp doet de harde schijf het wel als je de live-cd
gebruikt. Al eens geprobeerd de live-cd te starten dan gparted (gnome
partitiebewerker in NL) gebruiken om de schijf te partitioneren? Kan
en werkt ongeveer hetzelfde als partition magic, alleen levert geen
rare plotselinge partitiewissels op (windows en linux gebruiken andere
manieren van nummeren en dat wil wel eens verwarring opleveren).
Tevens lijkt het veel op qtparted. Alleen leverde qtparted bij mijn
SATA schijf problemen op en is het niet standaard aanwezig op de
live-cd.

Groet,
Bart

Op 21-7-06 heeft FD-Computers<info op fd-computers.be> het volgende geschreven: