On do, 2006-07-06 at 20:46 +0200, Angelo Machils wrote: > Voor een kennis die net zijn tower-pc heeft 'omgetoverd' naar Dapper. Maar > hij wil graag via een wireless netwerk verbinding naar het internet leggen. > Welke netwerkkaart raden jullie aan om aan te schaffen? Nog een opmerking: vermoedelijk is een USB-wifi handiger en goedkoper dan een PCI-ding. -- Jan Claeys