Automatix

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Jul 6 16:16:14 UTC 2006

On do, 2006-07-06 at 12:56 +0200, Ger Apeldoorn wrote:
> Er is geen 'standaard manier' van Linux gebruik; als Automatix _voor mij_ de
> functionaliteit biedt die ik nodig heb, kan ik dat gebruiken. Ik vind het een
> beetje jammer dat (ondanks dat ik aangeef dat er risicos aan kleven) er zo
> over gevallen wordt.

Gebruik het voor jezelf als je wil, als je denkt dat je eventuele
problemen zelf kunt oplossen, maar solfer het niet aan anderen op, want
je bezorgt zo de _vrijwilligers_ die in hun _vrije tijd_ anderen helpen
nog meer werk dan ze nu al hebben.  Als je niet begrijpt dat die
vrijwilligers je daarover "aanvallen"[1] moet je dringend eens zelf
vrijwilligerswerk gaan doen, en zelf eens zien hoe je dan reageert op
mensen die je door hun stommiteiten dubbel werk bezorgen.

[1] Ik zou het eerder "proberen overtuigen dat je fout bent" noemen.

--
Jan Claeys