Automatix

Herman Bos hbos op ubuntu.com
Wo Jul 5 07:53:24 UTC 2006

Amedee Van Gasse wrote:

> Rudi,
>
> Ik heb eerlijk gezegd geen bleek idee!
> Ik ben niet bekend met Automatix of Easy Ubuntu.
> Misschien dat iemand op ubuntu-nl op lists.ubuntu.com het antwoord weet?
>
> Groeten,
>
> Amedee Van Gasse

Automatix: nooit gebruiken. Het beschadigd je installatie waardoor je
later tegen problemen aanloopt.

EasyUbuntu schijnt minder ranzig te zijn dan Automatix. Maar:

Kijk eens op http://help.ubuntu.com

Het meeste is te vinden in de documentatie, alleen weet je dan precies
wat er gebeurt en doe je het op een nette manier.

Als je dan nog tegen dingen aanloopt kan je altijd deze mailinglist of
het forum raadplegen.