Firefox & Thunderbird 1.5

Clemens Vermeulen ubuntu-nl op clemens.vermeulen.name
Vr Jan 13 14:40:21 UTC 2006

On Friday 13 January 2006 01:15, Hans Pijpelink wrote:
> Hoi iedereen,
>
> Ondertussen zijn firefox 1.5 en thunderbird 1.5 al uit. Heeft er iemand
> een idee wanneer deze in de officiele release (apt-sources) van Ubuntu
> komen? Is mijn vermoeden juist als dit pas met de nieuwe release gebeurd?
>
> --
> Studentikoze groeten,
> Hans Pijpelink

Je zou natuurlijk ook eens naar 'Automatix' kunnen kijken.

Voor Kubuntu:  http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=105343
Voor Ubuntu: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=66563

Op mijn Kubuntu computer draait nu Firefox 1.5 (met alle plugins) EN Opera 8.5

Tot mijn verassing werk Flash nu ook prima in Konqueror.

Ik hoop dat ik met dit bericht geen heiligschennis heb gepleegd... :-)

--
Clemens Vermeulen
web:     http://clemens.vermeulen.id.au/