Firefox & Thunderbird 1.5

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Jan 12 15:19:35 UTC 2006

On Thu, 12 Jan 2006, Hans Pijpelink wrote:

> Ondertussen zijn firefox 1.5 en thunderbird 1.5 al uit. Heeft er iemand
> een idee wanneer deze in de officiele release (apt-sources) van Ubuntu
> komen? Is mijn vermoeden juist als dit pas met de nieuwe release gebeurd?

2 mogelijkheden:

a) Zodra er zoveel security bugs in 1.0.7 gevonden zijn dat het niet
meer houdbaar is als patchset en/of de patches niet meer werken of

b) In april, als Ubuntu 6.04 uitkomt.

Momenteel zou ik op (b) gokken :)

Een computer zonder windows is als een vis zonder fiets