dolby

Dimitri Van Landuyt dimitri.vanlanduyt op gmail.com
Do Jan 5 13:18:06 UTC 2006

Ik weet dat deze chipset ondersteund wordt door ubuntu. Ik heb onlangs nog
een kaartje in een ubuntusysteem geinstalleerd dat deze chipset heeft en dat
werkte zonder enig probleem!
Het verschil is dat ikzelf geen 5.1 setje erop gehangen heb, en ik weet niet
of deze kaart/chipset dat ondersteunt... Werkt je kaart op de gewone manier
in ubuntu, met 2 boxen? Dat lijkt me een goed beginpunt, om dan daar verder
die 6 speakers op aan proberen te sluiten. Ofwel begrijp ik je vraag
verkeerd. Een goede plaats om ervaringen van andere gebruikers op te zoeken
is wiki.ubuntu.com of ubuntuforums.com, zoals Martijn hierboven heeft
vermeld.

Dimitri