dolby

Dimitri Van Landuyt dimitri.vanlanduyt op gmail.com
Do Jan 5 12:42:30 UTC 2006

Vergeef me mijn onwetendheid, maar is een "steje" een soort geluidskaart? Zo
ja, kan je dan even een link sturen met technische specificaties ervan. Op
basis daarvan kunnen we de chipset van die kaart opzoeken en kan er gezocht
worden naar informatie over hoe deze kaart ondersteund wordt door breezy.