upgrade naar dapper drake (flight 4)

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Feb 27 10:05:05 UTC 2006


On Mon, 27 Feb 2006, Nico Veenkamp wrote:

> Het is beter om Dapper uit te proberen op een aparte partitie. Hiermee
> houd je de ontwikkelomgeving, die Dapper nog steeds is, gescheiden van
> je productie omgeving. 
> 
> Upgraden van je huidige omgeving is natuurlijk eenvoudiger, maar ik
> vraag me af of je inderdaad een bestaande installatie kan 'downgraden'.

Het KAN, maar je moet heel goed weten wat je doet, en er wordt niks
gegarandeerd over of het daarna nog werkt.

Niet proberen dus ;)

Daarbij: dapper wordt alleen maar stabieler (het is in de freeze sinds
vorige week), en als je problemen hebt moet je bugs filen. Als je dat niet
doet, wordt het nooit beter! :)

Martijn
-- 
Never moon a werewolf.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 191 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20060227/ee226551/attachment.sig>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst