Draadloos...

Sebastian Broekhoven s.broekhoven op gmail.com
Wo Feb 1 23:57:47 UTC 2006

Wat heb je in je config staan?

ik heb bijvoorbeeld dit in /etc/network/interfaces en dat werkt op zich gewoon:

iface eth1 inet dhcp
        hostname thematrix
        wireless-channel 11
        wireless-mode managed
        wireless-essid linksys-wifi-bami
        wireless-key 3A74EA35DFGG456FADE98EF4F56

Op 17-11-05 heeft Erik van Ast<erikvanast op gmail.com> het volgende geschreven: