PC-speaker

Peter Lieverdink ubuntu op cafuego.net
Wo Feb 1 12:14:01 UTC 2006


Bart de Koning wrote:
> Hoi iedereen,
> 
> Weet iemand hoe je de PC-speaker kunt afzetten in Dapper? Het gaan om
> een standaard AT-style speaker sound, die ook niet is af te zetten in
> de bios. Sinds ik een upgrade heb gedaan naar Dapper, geeft hij een
> vreselijk irritant bleepje als ik probeer cellen te overschrijven in
> OOo Calc. Nu kan ik daar wel mee leven maar mijn collega's wat minder
> ;-)
> Heb al alle system sounds al uitgezet bij voorkeuren maar het helpt
> niets en kan ook niets regelen aan de PC-speaker bij de
> volumeregeling...
> Iemand een idee?
> 
> Groet,
> Bart
> 

Doos open, pc speaker header van mobo aftrekken. Gegarandeerd geen 
biepjes meer :-)

- P.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst