quoted-printable of format=flowed

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Wo Feb 1 01:34:01 UTC 2006

Op Tue, 31 Jan 2006 23:04:05 +0100
schreef Adrien Verlee <a.verlee op easynet.be>:

> Wat nu het beste is voor e-mail, quoted-printable of het
> format=flowed, weet ik niet. Maar het valt mij nu op dat je dit niet
> kan instellen in Evolution. Tenzij ik er overheen kijk.
>
> Of moet dit ingesteld worden in de algemene Ubuntu-opties ergens? Wat
> ik ook niet vind, als het dat is.

Ik heb het sinds ik ben overgestapt nooit gezien. Ook niet in andere
mailclients zoals sylpheed. En eerlijk gezegd heb ik me d'r ook nooit
zorgen over hoeven maken. Daarom zou'k zeggen: Waarom een optie maken
voor iets wat niet (meer) terzake doet? We kunnen aannemen dat
evolution al iets acceptabels heeft gekozen.

Groetjes,
Vincent