dvi versus analoog

Jos Herni jos.herni op gmail.com
Do Dec 28 22:16:02 UTC 2006


Zie bijlage

Martijn van de Streek schreef:
> On Thu, 28 Dec 2006, Jos Herni wrote:
> 
>> Ik heb nieuwe nvidia kaart geplaatst en die is nu met dvi verbonden met mijn
>> flatpanel. Voorheen was ik gewend aan een resolutie van 1280x1024, nu is dat
>> na installatie 1024x768. ook wordt monitor niet meer standaard herkend,
>> voorheen wel.
>>
>> met sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg is resolutie opgelost, maar ik
>> hou maar een sync van 65-60 (horizontaal-verticaal) Dat lag voorheen op
>> 80-75 (analoog dus)
>>
>> Hoe zit dat? Is dat normaal bij DVI ?
> 
> Dat zou best normaal kunnen zijn. DVI-monitoren worden over 't algemeen
> vrij goed ondersteund. Zou je eens je /var/log/Xorg.0.conf kunnen
> sturen?

Zit erbij
> 
> En weet je zeker dat je xorg.conf overschreven is? Volgens mij gebeurt
> dat standaard niet.

Jazeker.


-- 
/Jos

Herrie van Herni:      http://www.herni.net
Linux op mijn desktop: http://www.digiplace.nl
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: Xorg.0.log
Type: text/x-log
Grootte: 26475 bytes
Omschrijving: niet beschikbaar
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20061228/db4d36cf/attachment.bin>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst