gdm
H. van Dijk
dijkvan op hccnet.nl
Do Dec 28 07:02:18 UTC 2006
XP heeft het begeven dus iedereen nu op Breezy (update op dit moment
niet aan de orde).
Anderen werken sneller met muis dan ik. Gevolg (?): het beeld verdwijnt
in stukken en/of er komen breipatroontjes voor in de plaats, etc.
Heb Nvidia uit ong. 2002.
Moet nu rebooten.
Kan dit opgelost worden met scriptje oid waarin bijvoorbeeld staat:
/etc/init.d/gdm stop
/etc/init.d/gdm start
??
voor anderen is ctr-alt-F1, enz te ingewikkeld.
--
Met vriendelijke groet,
Hein van Dijk
033-4654837
---------------------------------------------------------------------
Weet u niets van spyware, virussen, defragmenteren, crashes, phishing?
Hoeft ook niet!
www.ubuntulinux.nl
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst