Reply-to van mailinglist instellen

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Dec 22 14:10:30 UTC 2006

Op vrijdag 22-12-2006 om 10:42 uur [tijdzone +0100], schreef Jeroen van
de Nieuwenhof:
> Er is zelfs al een bug gefiled om deze functie op te nemen in de
> Ubuntu versie van Thunderbird, maar het is mij niet helemaal duidelijk
> of de status 'Confirmed' ook aangeeft dat de patch snel wordt
> opgenomen.

"Confirmed" betekent "dit probleem is reproduceerbaar", dus er is een
echt probleem (en niet iets wat toevallig fout gaat door een externe
oorzaak zoals kapotte hardware).   :)

En ik hoop dat die patch beschikbaar komt in Feisty...

--
Jan Claeys