Onderwerp : newbe

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Vr Dec 22 14:04:48 GMT 2006

Op donderdag 21-12-2006 om 19:00 uur [tijdzone -0500], schreef Robert
Montagneblue:
> Ik ben juist gestart met een eerste installatie van Ubuntu.
> De installatie lijkt helemaal gelukt maar na het opstarten blijft de
> PC hangen op het volgende item:
> "starting hotplug subsystem"
> Alleen reset helpt maar ook dan blijft de PC weer op dit punt hangen.
> Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe kan ik dat corrigeren?

Kan je wat meer info geven over de harde schijf waarop je Ubuntu
ge´nstalleerd hebt?  USB, Firewire, SATA, of een gewone PATA drive?

(Als die termen je niets zeggen, vraag dan gewoon om meer info.)

PS: ik ga er van uit dat je even (enkele minuten of zo) gewacht hebt om
te kijken of het starten toch niet verder ging?

--
Jan Claeys