zelfstandige scanner met netwerkaansluiting

Jeroen van de Nieuwenhof lists op vandenieuwenhof.nl
Vr Dec 22 08:48:26 UTC 2006

Mark Van den Borre schreef:

> Dat soort ding, maar in low end-uitvoering, en zonder
> afdrukfunctionaliteit, want voor de rest inderdaad een beetje veel
> centjes voor mijn arm portemonneeke.
>
> Mark

Ik heb deze week een Brother MFC-5840CN gekocht (ik betaalde iets van
175 euro. Dat is een printer/scanner/fax met netwerkaansluiting. Ook het
scannen gaat dus via het netwerk en Brother levert drivers voor
Debian/Ubuntu. Deze zijn met een paar kunstgrepen te installeren (zie
ubuntuforums.org) en werken naar mijn idee prima.

Groet,

Jeroen