Onderwerp : Reply-to van mailinglist instellen

Auteur : Jeroen van de Nieuwenhof
E-mail : lists op vandenieuwenhof.nl
Datum : Vr Dec 22 09:35:16 GMT 2006

Amedee Van Gasse schreef:

> Martijn legt het een beetje ingewikkeld uit, maar wat hij eigenlijk
> bedoelt, is dat je een emailclient moet gebruiken die ook "reply to list"
> ondersteunt, naast "reply to sender". Hoe dat concreet in jouw
> mailprogramma moet gebeuren, zal zeker en vast in de documentatie staan.

Ik begrijp het, maar helaas is er nog geen extensie voor thunderbird
beschikbaar. Pas in versie 3.0 (q2 2007) is er de mogelijkheid om
hiervoor een extensie te installeren.

Er is wel een debian build in Unstable die een patch heeft die deze
functie toevoegt, maar het is mij niet helemaal duidelijk of deze ook in
Ubuntu wordt overgenomen en wanneer.

Groet,

Jeroen