Onderwerp : Reply-to van mailinglist instellen

Auteur : Jeroen van de Nieuwenhof
E-mail : lists op vandenieuwenhof.nl
Datum : Vr Dec 22 09:07:22 GMT 2006

Martijn van de Streek schreef:

> Nee, want 'reply-to' is daar niet voor bedoeld. En als je toevallig een
> keer WEL alleen aan de auteur wilt antwoorden, wordt dat moeilijk.
>
> Lees bijvoorbeeld http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html
>
> Martijn

Oke, maar als ik de 'Allen beantwoorden'-functie gebruik die je volgens
dat document zou moeten gebruiken, dan krijgt de plaatser van het
bericht waarop je reageert, twee keer jouw antwoord. Een keer via de
mailinglist en een keer persoonlijk. Niet echt handig lijkt me.

Daarnaast begrijp ik jouw argument niet van dat als er wel een reply-to
is ingesteld je niet meer naar de persoon zelf kunt mailen. Het kan in
andere programma's anders zijn, maar in Thunderbird zie ik gewoon het
mailadres van de afzender staan en kan ik hem dus gewoon mailen.

Groet,

Jeroen