Onderwerp : rpm

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Do Dec 21 18:08:52 GMT 2006

On Thu, December 21, 2006 17:29, Siegfried De Bie said:
> Ik denk dat je het anders moet zien.
> Op dit moment is ubuntu eigenlijk redelijk goed opgebouwd.  Je kan
> interneten, tesktjes bewerken en nog veel meer. (echt veel meer :))
> Het grootste probleem dat de meeste mensen nog ondervinden is beperkte
> hardware ondersteuning.  Dus dat heeft een hoge prioriteit.  Zeker als
> hier al een rpm voor bestaat en het werkt, dan is het voor de
> ontwikkelaars een eitje om het helemaal in orde te brengen.
>
> MVG
> siegfried
>
> Op donderdag 21-12-2006 om 17:09 uur [tijdzone +0100], schreef Amedee
> [...]

Dat is allemaal heel erg waar, zeker met betrekking tot Ubuntu!
Alleen is "bug" nog altijd het verkeerde woord.
Een "bug" is iets dat écht kapot is, en dat je op geen enkele manier aan
de praat krijgt.
Van zodra er een beschrijving is om een zogenaamde "bug", dan is het geen
bug meer.
Vandaar dat men bugs soms ook wel eens een "undocumented features" noemt.
--
Amedee Van Gasse