Onderwerp : rpm

Auteur : Siegfried De Bie
E-mail : s.de.bie op gmail.com
Datum : Do Dec 21 16:29:31 GMT 2006

Ik denk dat je het anders moet zien.
Op dit moment is ubuntu eigenlijk redelijk goed opgebouwd.  Je kan
interneten, tesktjes bewerken en nog veel meer. (echt veel meer :))
Het grootste probleem dat de meeste mensen nog ondervinden is beperkte
hardware ondersteuning.  Dus dat heeft een hoge prioriteit.  Zeker als
hier al een rpm voor bestaat en het werkt, dan is het voor de
ontwikkelaars een eitje om het helemaal in orde te brengen.

MVG
siegfried

Op donderdag 21-12-2006 om 17:09 uur [tijdzone +0100], schreef Amedee
Van Gasse: