Onderwerp : rpm

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Do Dec 21 16:09:50 GMT 2006

Op donderdag 21-12-2006 om 16:55 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek:

> Zowel feature requests als bugs gaan in hetzelfde tracking systeem
> (Malone), dus.. :)
>
> En feature-requests voor hardwaresupport hebben/krijgen hoge prioriteit bij
> Ubuntu-developers.

Dat is de omgekeerde wereld!
Normaal zorgt men er in "goede" software development éérst voor dat de
bestaande functionaliteit goed werkt, en dan pas voegt men nieuwe
features toe.
Ik heb echt de pest aan (vooral door marketingtypetjes opgelegde)
"creeping featuritis". Da's niet op jou hoor, komt gewoon uit mijn
werkervaring.

--
Amedee