Op woensdag 20-12-2006 om 19:10 uur [tijdzone +0100], schreef Siegfried De Bie: > Ik denk wel dat je meer reactie gaat krijgen op het forum dan via deze > mailing list. Alhoewel hier ook veel antwoorden worden gegeven. Forums? Bah. Waarom is men daar wild van?! Mailing (of nieuwsgroep) is handiger. -- adrien