Onderwerp : rpm

Auteur : Amedee Van Gasse
E-mail : amedee op amedee.be
Datum : Do Dec 21 15:50:25 GMT 2006

Op donderdag 21-12-2006 om 13:51 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek:

> Jawel. Als je hardware die niet 'out of the box' met Ubuntu werkt, dan is
> dat een bug.

Een bug is een defect zoals beschreven in ISO 9126. (GIYF)
Mijn situatie ging over een nonconformity zoals beschreven in ISO 9126.
Als je gesproken had van een "feature request", dan had ik je gelijk
gegeven. Maar een échte "bug"-bug is het zeker niet.

Maar goed, ik vergeef het je. Je kent mij nog niet goed dus je weet nog
niet dat je het toch niet van mij kan halen in semantische
discussies. ;-)

--
Amedee Van Gasse