Is het mogelijk om onder Ubuntu een hogere roluutie te krijgen, bv 1280*1024? Zo ja hoe doe ik dit dan. Gr Jac ------------- volgend deel ------------ Een HTML-bijlage is gescrubt... URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20061221/3471739c/attachment.html>