resoluutie

jac amstra jac1amstra op gmail.com
Do Dec 21 07:48:37 UTC 2006


Is het mogelijk om onder Ubuntu een hogere roluutie te krijgen, bv
1280*1024?
Zo ja hoe doe ik dit dan.
Gr Jac
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20061221/3471739c/attachment.html>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst