zelfstandige scanner met netwerkaansluiting

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Dec 19 21:01:58 UTC 2006

Op dinsdag 19-12-2006 om 18:55 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn van
de Streek:

> Die bestaat volgens mij niet,

Oh, die bestaan zeker, alleen ken(de) ik er geen betaalbare, ik weet wel
dat we 6 jaar geleden al zoiets hadden op de plaats waar ik toen werkte.
Leuk spul hoor, je kon vanop je desktop via een web-interface instellen
dat hij de stapel eenzijdig bedrukte blz. op de invoer moest inscannen,
vervolgens recto-verso afdrukken, en de boel mooi geniet in de uitvoer
gooien.  Dat soort dingen zijn echter vermoedelijk niet meteen waar Mark
naar op zoek is...   ;-)

--
Jan Claeys