Onderwerp : Zijn Edgy-gebruikers tevreden?

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Wo Dec 20 21:17:36 GMT 2006

Op woensdag 20-12-2006 om 16:23 uur [tijdzone +0100], schreef Bart:
> Op 16-12-06 heeft Jan Claeys<ubuntu op janc.be> het volgende geschreven:

> Bedankt!
> Bibus staat er al bij, dus dat is mooi. Enig idee of ze dan ook op een
> gegeven moment ook daadwerkelijk terecht komen in de universe?

Dat hangt er van af.  Als je iemand kent of vindt die een package kan of
wil maken (of als je dat zelf kan), dan is het gewoon een kwestie van
tijd normaal.  Het nakijken en goedkeuren van pakketten van mensen
zonder upload-rechten gebeurt trouwens via "Revu" (de juiste procedure
staat wel ergens uitgelegd op de wiki).

Je kan trouwens ook proberen iemand bij Debian er voor te interesseren;
als dat lukt is het nog makkelijker--dan wordt het gewoon telkens uit
Debian overgenomen in Ubuntu.

--
Jan Claeys