Onderwerp : newbe

Auteur : Martijn Vermaat
E-mail : mvermaat op cs.vu.nl
Datum : Wo Dec 20 16:46:34 GMT 2006

Op woensdag 20-12-2006 om 17:38 uur [tijdzone +0100], schreef jac
amstra:
> Betekend dit dat je met alles tot betrekking heeft tot Ubuntu kan
> vragen?

Op deze mailing list kun je inderdaad alles vragen wat met Ubuntu te
maken heeft.

> Ik heb namelijk sinds een week Ubuntu geinstalleerd en ben hier heel
> te spreken over. (altijd met XP gewerkt).
> Ik ben in ieder geval van plan om windows af te stappen en dat valt
> niet mee.

Als je problemen hebt of op zoek bent naar alternatieven voor bepaalde
Windows software kun je dat altijd op deze lijst voorleggen :)

--
Martijn Vermaat

mvermaat op cs.vu.nl
http://www.cs.vu.nl/~mvermaat/