Onderwerp : Zijn Edgy-gebruikers tevreden?

Auteur : Bart
E-mail : bratdaking op gmail.com
Datum : Wo Dec 20 15:23:35 GMT 2006

Op 16-12-06 heeft Jan Claeys<ubuntu op janc.be> het volgende geschreven:

> Ik heb geen idee wat beide programma's zijn, maar je kan het hier
> toevoegen: <https://wiki.ubuntu.com/MOTU/Packages/Candidates>

Bedankt!
Bibus staat er al bij, dus dat is mooi. Enig idee of ze dan ook op een
gegeven moment ook daadwerkelijk terecht komen in de universe?
Beide zijn programma's om referenties naar wetenschappelijke artikelen
te beheren. En te gebruiken met OpenOffice of MS Word, om zo makkelijk
een referentielijst te kunnen genereren. Daarbij hebben beide de
mogelijkheid om de referentielijst gelijk in de lay-out van bepaalde
wetenschappelijke tijdschriften te zetten, wat erg handig is.
Alleen is EndNote closed software met een dure licentie, terwijl Bibus
opensource is, ongeveer hetzelfde kan, maar daarbij integratie kent
met OpenOffice.

Groet,
Bart