Xubuntu niet gratis?

Vincent imnotb op gmail.com
Ma Dec 18 14:59:40 UTC 2006

Xubuntu kan je niet via ShipIt bestellen. Helaas. Ik maak me er in ieder
geval hard voor dat dit bij latere LTS versies ook voor Xubuntu zal
gebeuren. Wellicht ken je iemand die hem voor jou wilt branen?

Je kan natuurlijk ook de Alternate CD van Ubuntu nemen en dan een server
install doen en daarna xubuntu-desktop installeren. Alhoevel, ik weet niet
of je Alternate CD's via ShipIt kunt krijgen.