IP2200

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Zo Dec 17 14:04:45 UTC 2006

Niet dat ik het iemand aanraad, maar om mijn investering van toen 300€
voor een IP400R niet verloren te laten gaan heb ik gekozen voor de
closed source oplossing van www.turboprint.de/english.html. Ik kan
dubelzijdig printen in alle resoluties en de printer werkt zowel via het
netwerk als usb. Wie daar niet vies van is, is het een goede oplossing
voor amper 30€, maar het blijft een closed source oplossing. Voor alle
anderen, tis goedkoop printen met canon en hun systeem met gescheiden
inktcontainers die amper 10€ per kleur kosten, maar hun linux
ondersteuning is slecht.