Onderwerp : toets-combinaties

Auteur : adrien
E-mail : adrien.verlee op edpnet.be
Datum : Di Dec 19 18:45:46 GMT 2006

Weet er iemand een pagina die dit heeft?

Gisteren in volle snelheid een bericht aan het maken in Evolution, en
door het snel willen zijn mij vergist van toets-combinatie (wou een
hoofdletter tikken) en heb wellicht control+i, of control-schift-i,
aangeslagen.
De pc ging in 100% gebruik vd processor en cache en harde schijf. Veel
gerommel op de harde schijf. Niks meer mee te beginnen.

Met control-backspace naar een ander sessie (denk ik) en daar het
systeem afgesloten (meen ik mij te herinneren), maar dat ging ook
tergend traag. Misschien heb ik een reset gedaan, kan ook.

Mocht iemand een web-pagina kennen met de verschillende
toets-combinaties, ik houd mij aanbevolen.
--
adrien