IP2200

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Za Dec 16 21:55:25 UTC 2006

Op zaterdag 16-12-2006 om 22:37 uur [tijdzone +0100], schreef Han
Bronsveld:
> Weet iemand hoe de printerdriver voor een CANON IP2200 kan worden
> geïnstalleerd? Van de CANON-site heb ik wel de driver en de manual
> gedownload maar dat zijn rpm-files. Kan ik deze op e.o.a. manier toch
> installeren?

Ik had iets gelijkaardig voor met mijn Konica Minolta printer: ook
alleen maar een rpm.

Installeer alien (sudo aptitude install alien of gebruik
synaptic/adept). Daarmee kan je rpm-pakketten omzetten naar
deb-pakketten. En van dan af zou het zichzelf moeten uitwijzen.

Succes!

--
Amedee Van Gasse