Op donderdag 14-12-2006 om 19:59 uur [tijdzone +0100], schreef Bart: > Ps. zou een goed idee zijn Bibus (soort opensource Endnote) in de > repositories op te nemen, waar moet je daarvoor zijn? Ik heb geen idee wat beide programma's zijn, maar je kan het hier toevoegen: <https://wiki.ubuntu.com/MOTU/Packages/Candidates> -- Jan Claeys