Ubuntu installeren en de hd

Florian van der Zee flogrammer op gmail.com
Do Dec 14 21:36:08 UTC 2006

Hai, ik heb een vriend van mij aan Ubuntu geholpen maar: in HAL
Apparaatbeheer word de hdd en de cpu als 'niet herkend' aangeduid en
het is niet mogelijk bestanden naar de hdd te schrijven. Als hij op
'Install' klikt krijgt hij een reeks foutmeldingen (ik weet niet
welke). Vanaf de live cd werkt alles prima - ook internet. De computer
voldoet aan de systeemeisen maar heeft een AMD cpu - de cd is vd
pc-versie. Zijn er nog dingen waar hij/ik op moet letten?

--
think clever, think Linux