werken met Linux

Marcel marcel.van.mensel op telenet.be
Do Dec 14 20:12:29 UTC 2006

Ik ben een absolute leek wat betreft linux.
vorige week heb ik als proef ubuntu 6.06 64bit (Nederlands)
geïnstalleerd naast windows XP.
Nu op zich werkt dit alles perfect.
om verder te experimenteren ga ik in openoffice wat rommelen en wil dit
wegschrijven.
wat ik ook probeer ik kan niet naar mijn andere schijven schrijven.
wel op de linux partitie.
Ik heb geen rechten en ben geen eigenaar.
bij gebruikers en groepen getracht om dit aan te passen! niets.
enkel administratie heb ik nog kunnen aan vinken.
Op zich ben ik heel content van wat ik zie en indien ik wat meer kan zou
ik window XP gewoon laten verdwijnen.
maar nu moet ik wel aan mijn dat kunnen om een en ander verder te
experimenteren.
GRAAG HULP.
Groetjes
Marcel Van Mensel