Zijn Edgy-gebruikers tevreden?

Bart bratdaking op gmail.com
Do Dec 14 18:59:39 UTC 2006

>Voor ik m'n desktop naar Edgy overzet, wil ik nu alleen nog weten of
>andere (32 bit-)Edgy-gebruikers ook probleemvrij zijn.

> Andere fouten heb ik niet echt tegengekomen, voor mij mag ubuntu 6.10 er
> wel zijn en zou ik ook ten volle aanraden. Kubuntu 6.10 zou ik zeker
> niet aanraden tenzijn ubuntu met kde nadien geïnstalleerd

Ik ben prima tevreden over Edgy op mijn weliswaar 64 bits computer.
Voor 64 bit kan ik de upgrade zeker aanraden. Zo werkt Bibus
(http://bibus-biblio.sourceforge.net/wiki/index.php/Main_Page) met
OpenOffice integratie niet onder Dapper, maar wel onder Edgy. Door
zowel ubuntu-desktop als kubuntu-desktop te selecteren in synaptic heb
ik zowel Ubuntu als Kubuntu draaien, maar gebruik de KDE kant
eigenlijk nooit.

Vriendelijke groet,
Bart

Ps. zou een goed idee zijn Bibus (soort opensource Endnote) in de
repositories op te nemen, waar moet je daarvoor zijn?